dinsdag 3 januari 2012

Fun Time by Jolanda Meurs

Deze keer weer een layout op het programma. De opdracht was gebruik 4 foto's.
Dus ben ik eens gaan zoeken en vond deze foto's gemaakt in 2009 tijdens een foto shoot bij de Douglas.
Ik heb een oudere winterlijn gebruikt van Bo Bunny de "Winter Joy"
Ik wilde jullie laten zien dat je er ook een gewoone layout mee kunt maken.
Ik heb van vilt bloemen gemaakt en als jullie goed kijken zien jullie Raisin uit mijn eigen webwinkeltje.
In mijn webwinkeltje staan verschillende setjes. Maar je kunt me ook mailen als je het anders wil.
Klik op het plaatje LINKS en je komt vanzelf in mijn winkeltje terecht.







Deze keer heb ik niet alleen swirls (CRB-04CB-116) gebruikt van Zva maar ook drie maten paarse bloemen.(FLBK-03CB- 110, 116 en 142)

4 opmerkingen:

Heidie zei

wat een mooie lo heb je weer gemaakt.

liefs Heidie

jannekevanveen zei

mooi lootje gave kleuren ook gr janneke

Moon Hulsman zei

Leuk geworden Jolan en die ornamentjes zijn zoooo leuk ( ik vind het nog sdeeds zonde om ze te gebruiken) ;)

Marga zei

I love the color purple and your lay out!