donderdag 13 januari 2011

Sneak Midnight Frost workshop dit weekend

Hierbij een sneak van de voorkant van het album dat ik komende vrijdag en zaterdag geef bij PaperandPictures in Doorn! Het is echt een heel bijzonder album geworden.
De workshop zit helaas voor jullie vol.... Ik heb nog plek kunnen maken voor 4 dames maar echt "SO SORRY" Die plekken waren binnen 15 minuten ook bezet! Ik kan niet meer kits bij maken. Zoals jullie weten gebruiken we bij PaperandPictures altijd bijzondere materialen en dan kan het voorkomen dat ik echt, echt niet meer heb voor meer dames.
We gaan er een gezellige boel van maken....
Sommige hebben het al geraden ik heb voor jullie zeepjes gemaakt in de kleur van het album.
Ze geuren heerlijk en zijn verpakt in een organza zakje.

6 opmerkingen:

Natasja Vink zei

Wow dat gaat vast en zeker iets heel moois worden

Heidie zei

dat ziet er schitterend uit. En gelukkig heb ik een pakket kunnen bestellen omdat ik helaas zaterdag niet kan. maar zo'n mooie workshop van jou kon ik echt niet laten liggen.

liefs Heidie

paperfusion zei

So beautiful! Wish I could take this workshop!

majo zei

Ziet er mooi uit zeg!!
Groetjes Majo

Cordine zei

ziet er super uit!!!
Zie je zaterdag

scrappingann zei

Hoi Jolanda,

De Workshop was super, voor Petra en mij een beetje "snel" maar wij zijn samen met Scrapfanaat Peter de afwerkingen aan het doen.
Als het helemaal klaar is komt het zeker op mijn blog te staan.
http://scrappingann.blogspot.com
Nogmaals bedankt voor de goede uitleg en hulp.
Groetjes van Anja