donderdag 16 december 2010

Kersthangers... Yum

Yum deze Kersthangers van glas zijn gevuld met heerlijke snoepjes en hangen in onze Kerstboom.
Ze zijn eenvoudig te maken. Je koopt bij het Tuincentrum glazen kersballen en haal de bovenkant eraf. Vul ze met kleine snoepjes, doe de dop er weer op en versier ze met lint, swirls, belletjes. Tot slot pons je wat sterren uit.
Klaar......
Een aantal van jullie hebben vast een membership bij PaperandPictures.
Hoe vonden jullie mijn uitwerking van de digitale stempels!
Ik vond het erg leuk om te doen.
Posted by Picasa

6 opmerkingen:

stampertje zei

hoi jolan,

waar haal je al die ideetjes toch vandaan. Het is weer helemaal leuk.
groetjes
inge

loes de groot zei

ziet er super gaaf lekker en leuk uit : )

nicolet zei

ooh lekker lekker!! Ik kom ze wel halen...hihi! Ziet er schitterend uit!
Groetjes Nicolet

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super leuk idee en heel mooi gemaakt! Toevallig heb ik me van de week aangemeld voor het membership, maar ik heb nog niets gehoord, dat zal nog wel komen. Ik verheug me er al op!
Groetjes van Jacqueline

Riet zei

Wat prachtig gemaakt ,leuk idee zeg.

Liefs Riet.

Tamara zei

Dat is een leuk idee!
En lekker;-)
Gr Tamara