donderdag 4 november 2010

Yum, Yum

Vorige week heb ik heerlijk een extra vrije dag gehad. S'morgens heb ik lekker paard gehobbeld. En daarna de administratie hier thuis gedaan. Ik probeer dat meestal bij te houden dan is het ook niet zo veel. S'middag ben ik op tijd vertrokken naar Hilversum om niet in de file te komen dusse was ik veelste vroeg. Maar geen nood ze hebben hele leuke winkeltjes daar. Oeps.... (2 jurken, een spijkerrokje en laarzen) Ik ben daar aan de slag gegaan om cupcakjes te maken. Alleen ze zijn niet om op te eten maar om je mee te verwennen in bad. Het zijn een soort badbruis verwen cakjes.(leuk woord)


Gatver wat een foto van mijzelf! Maar veiligheid staat voorop als het loog (daar is een rekenformule voor. Zo,n recept is nog niet zo eenvoudig hoor) op je huid komt brand het er in... AU!


Het eind resultaat. Je zou er bijna in happen.


Mica poeder geeft het juiste effect.


Pffff de meeste tijd ging in het roeren zitten. Ik had er een zere arm van gekregen. In dit recept moet alles zo koud mogelijk zijn. Maar zeg nou zelf het resultaat mag er zijn.

10 opmerkingen:

Heidie zei

wat zien die er heerlijk uit.

liefs Heidie

Helga zei

Het ziet er inderdaad uit om zo je tanden in te zetten, heerlijk.


Gr.Helga

nora zei

MMMMMMMMM Jolan dat ziet er lekker uit!!Je zult er haast een hap van nemen .Super gelukt joh.Groetjes Nora

Unknown zei

Ohhhhh wat zijn deze mooi!!!!
Waar heb je dat gedaan???

Lfs!

scrappingtwins zei

Hoi jolan
wat een super leuke cupcakes heb je gemaakt. als je niet weet dat het voor het bad is, zou je er zo je tanden erin zetten.

groetjes de twins

nicolet zei

Oooh dat ziet er schitterend uit Jolanda!!
Groetjes Nicolet

loes de groot zei

die zijn er super uit : )
gaan ze ook in je webwinkel???
tot gauw
xxx

loes

loes de groot zei

die zijn er super uit : )
gaan ze ook in je webwinkel???
tot gauw
xxx

loes

Je@net zei

Mmmh, zo wordt badderen helemaal een feestje!

Jolanda Cuper zei

Hoi Jolanda,
Wat een super cupcakes!
Het lijkt mij wel leuk om er een paar te bestellen. Maar kunnen we het ook zo regelen dat je ze dan meenemmt naar de krea doe beurs en dat ik ze daar vandaan mee naar huis neem?
Hoor graag van je! Groetjes Jolanda.