vrijdag 10 september 2010

Schort...

Voor het Fairytale weekend dat begin oktober gaat plaats vinden had ik bedacht dat het wel handig was om een leuke schort te hebben.... Nu heb ik meestal tijdgebrek (ohhh????)

Ik had nog een schort liggen in mijn favo kleur van een bekend merk ooit eens gekregen op de CHA in LA . Bo Bunny heeft bij de nieuwe papier lijnen die volgende week waarschijnlijk binnen komen in de winkel geweldige bloemen. Tja en dan heb je met een beetje lijm zo iets in elkaar geflanst..... (de lijm is helaas niet in Nederland te koop)



8 opmerkingen:

Heidie zei

Ik vind hem schitterend geworden. Daar ga je vast en zeker veel plezier van hebben.

liefs heidie

loes de groot zei

ooooooooo deze is super!!!!
zo ben jij in ieder geval goed te herkennen hahaha : )

♥ Sonja Bekker ♥ zei

WoW wat een geweldig schort!!!
Super zeg die prachtige bloemen allemaal,vooral de bovenste uiteraard.
Je gaat zeker hoge ogen scoren.

Lieve groetjes
Sonja

Karin zei

Wat een gaaf schort, en ik kom hem tijdens het fairytale weekend wel even van dichtbij bekijken!

Riet zei

Ohhh woww,dat heb je geweldig gemaakt zeg.
Echt super,complimenten hoor.

Liefs Riet.

nicolet zei

Dat ziet er prachtig uit!!
Zal je vast en zeker heel goed staan!
Groetjes Nicolet

Helga zei

O, die is mooi, daar ga je de blits mee maken.

Gr.Helg

Jolanda zei

Leuk!!!
Maarre....waar hebben we een schort voor nodig??