vrijdag 25 juni 2010

ik schaam me diep............


Gister was Moon jarig. DT lid van PaperandPictures. Ik roep altijd dat ze een kronkeltje heeft in haar hoofd omdat ze altijd zulke leuke dingen weet te verzinnen.
Ik had haar kaartje al twee weken half klaar op mijn bureau maar door drukte kwam het er niet van om af te maken en er voor te zorgen dat hij op tijd bij haar in de bus zou vallen. Sorry Moon maar hij is nu echt onderweg. Beter laat dan nooit. Tuurlijk heb ik er een lief zeepje in kleur bij gedaan. En nog iets.... we hebben namelijk in de winkel zulke gave bedeltjes. Als je ze ziet zou je ze het liefste allemaal willen hebben.

4 opmerkingen:

Het zonnetje in huis zei

wat een mooie kaart is dat geworden ség, ik vind de kleuren ook mooi bij elkaar gekozen en inderdaad beter laat dan nooit hé.

Groetjes, jaimie

Moon Hulsman zei

ha haaaa lekkertje,lig nu op de rug in de gang met hoofd onder de bus
Liefs Moon

Heidie zei

wat een mooie kaart heb je voor Moon gemaakt.

liefs Heidie

GREETJE zei

wat een gaaf kaartje Jolan!
Volgens mij had je mij ook iets beloofd weet je dat nog? Afdrukjes *hint*
Groetjes Greetje