vrijdag 16 april 2010

kijken jullie ff op truikebron.com?


Sorry was vergeten te zeggen dat het een meisje wordt.....
Waarschijnlijk gaat ze "MOUS" heten! Het zijn toch ook net muisjes als je ze zo ziet. Dat komt op haar stamboom te staan ik kan haar natuurlijk altijd nog anders noemen.

Op Truike Bron.com kunnen jullie weer de sketch van de week vinden. Toevallig is het er weer eentje van mij (sorry hoor, is echt toeval)

Verder nog het andere kaartje. Ik had namelijk gezegd dat ik twee kaartjes zou maken en dan kon het papier in de zak voor school.....

2 opmerkingen:

Heidie zei

wat een leuke kaart. En ook een leuke naam. Heb je voor alle nieuwe spullen al een plekje gevonden in de winkel. Ik was er donderdag kwam om te shoppen. Maar dat is niet het enige dat ik gedaan heb.LOL.

liefs Heidie

Je@net zei

Lief kaartje Jolan!!
En Mous is een prima naam, klinkt goed!