zondag 7 maart 2010

Ikke is druk voor Cards Only...



Een tasje op een kaart....... en er zit een label!

De deadline voor de Cards Only nadert weer en ik ben druk aan het bedenken wat ik zal maken. Ik heb tuurlijk het Bo Bunny Jazmine thuis al. Dat zal waarschijnlijk volgende week binnen komen in de winkel. Ook heb ik paperloft liggen om iets leuks mee te doen Ennnn tja echt ik vind het nog veeeellll mooier dan het Tilda papier Ella Blue van g.c.d. zucht geweldig mooi..... Wat het gaat worden poehhhh zo ver ben ik nog niet heb net eea gemaakt en bedacht voor de workshop die op koopzondag 28 maart zal worden gegeven....

4 opmerkingen:

RosesMarijke zei

Wat een schitterend papier zeg...en je kaartje is heel erg leuk!!

Jolanda Cuper zei

Hoi Jolan,
Ben ook erg blij dat ik zaterdag dat mooie papier heb gekocht! Heb mijn mini tote af hij staat op mijn blog heb er zo van genoten!Bedankt! Jou kaart is ook erg leuk,grappig dat tasje!
Groetjes Jolanda.

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi Jolan,

Wat een leukerd zeg met de tas op je kaart,moet je ook maar opkomen:)

wat is dat Designpapier toch prachtig hè.
word mijn eertvolgende aankoop hoor.

Liefs Sonja

Heidie zei

wat een leuk kaartje en dat papier is erg mooi.

groetjes Heidie