donderdag 28 januari 2010

Het ruikt hier weer heerlijk in mijn keuken.......


Het ruikt hier in de keuken weer heerlijk. Dit keer naar Black angel. Euhhh tenminste dat is wat er op het flesje staat! Ik ben laagjes aan het gieten en vind zelf dit zeepje helemaal geweldig.... Ondertussen heb ik ook een recept gevonden voor zeepslagroom. Van de week wil ik gaan proberen om een echte taart te maken. Laag in laag gieten enne dan slagroom boven op spuiten met een spuitzak. Afwerken met bloemen, lintjes, labeltje en kraaltjes.........

De sketch van Cardpatterns is ook af en die zal ik morgen plaatsen.
Fijne dag allemaal. Bedankt voor het kijken.

4 opmerkingen:

weedee1 zei

Prachtig!

nicolet zei

OOoh Jolanda wat ziet dit er geweldig uit!! Echt een hebbedingetje!!

Heidie zei

dat ziet er weer geweldig uit.

groetjes Heidie

Riet zei

Ohhh wat is dit mooi Jolanda.

Liefs Riet.