maandag 4 januari 2010

Help!!!!!!!


Help!!!!! Ik heb opruim en schoonmaak woede hier thuis........ De kerstboom is er uit, ramen zijn gelapt enne nu ben ik mijn vloer in de Polish aan het zetten. (ik heb een zwart eiken houten vloer) Ik kan me voorstellen dat dit jullie hobby ook niet is! Ondertussen krijg alles weer een ander plaatsje in huis. Ik vind het altijd wel leuk om alles opnieuw in te richten. Alleen ik wil nog steeds een andere salon tafel. Dusse donderdag maar eens op zoek gaan. Het scheelt ik weet al wel wat ik wil en waar ze die verkopen. Als "weegschaal"is dat al heel wat! LOL.

5 opmerkingen:

Heidie zei

Hier is de kerstboom er ook al weer ui. Heel veel succes met het schoonmaken van je vloer en het zoeken naar een tafel. En je kaartje is ook weer super.

groetjes Heidie

scrappingtwins zei

Hoi Jolan

Ja gisteren hebben we ook de kerstboom de deur uitgedaan, en vandaag lekker de ramen gelapt.
Vanmiddag hebben we lekker gefreubeld. (maggi-project gedaan)
Succes met de tafel.

liefs marjan en ella

Unknown zei

Heerlijk!!!!
Ben gek op schoonmaken! En freubelen natuurlijk....

Ben benieuwd naar de tafel die je gezien hebt!

Ga nu ff neuzen in je winkel.

Lfs!

Ilonka zei

Ja alles weer schoon das heerlijk en wat een prachtige kaart met een mooie kleuren combinatie. Suc6 met je vloer.

groetjes Ilonka

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jolan,mooi papier zeg,de kleuren zijn prachtig.

Liefs Riet.